Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
100% ochrona kupującego
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
PayPal
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
30-dniowa polityka zwrotów
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Darmowa wysyłka od 0,00 zł

Wysyłka i dostawa

Przed dostawą, przewoźnik skontaktuje się z Tobą w celu umówienia się na odbiór przesyłki. Dlatego prosimy o upewnienie się, że Państwa numer telefonu i adres e-mail są poprawne!
Prosimy o kontakt z nami, a my natychmiast sprawdzimy.
Koszty dostawy produktów OK-Living są podane w informacjach na stronie danego produktu. Dostawy na terenie Niemiec są bezpłatne od 31.03.2021, możliwe są dopłaty za wyspy.
Z reguły zostaniesz o tym poinformowany e-mailem i otrzymasz tutaj szczegółowy tracking. Jeśli nie otrzymasz e-maila, sprawdź również folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej.
W przypadku dostawy spedycyjnej, spedycja skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dlatego zawsze upewnij się, że Twoje dane są poprawne!
Twoja przesyłka składa się z kilku paczek. Mogą one niestety zostać dostarczone w różnych dniach z powodu uwarunkowań logistycznych. Lub z powodu dużej ilości wysyłki mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Dostawca usług logistycznych dołoży jednak wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę tak szybko, jak to możliwe.
Przesyłki paczkowe wysyłane są za pośrednictwem DHL Paket, DPD i GLS.
Towary spedycyjne dostarczane są za pośrednictwem DB Schenker lub IDS Logistik z wolnej ręki.
Obecnie nie oferujemy samodzielnego odbioru.
OK-Living jest wyłącznie sprzedawcą internetowym z wieloma magazynami w całej Europie, więc niestety odbiór własny nie jest możliwy z powodów logistycznych.
Po zakupie, zmiana jest już niestety niemożliwa.
Prosimy o kontakt z nami, sprawdzimy to wewnętrznie i w razie potrzeby skontaktujemy się z logistykami.
Wysyłka odbywa się na terenie całych Niemiec. Obecnie wykluczona jest żegluga wyspiarska.
Jest całkiem możliwe, że Twoje towary są wysyłane w kilku paczkach i docierają w różnym czasie. Z reguły otrzymują Państwo szczegółowe informacje o przesyłce. Możliwe są jednak dostawy częściowe, np. z powodu różnych firm spedycyjnych lub lokalizacji magazynów. Jeśli pozostałe towary nie dotrą w ciągu 2-3 dni od pierwszego przyjazdu, prosimy o kontakt!
Nie. Obecnie nie oferujemy międzynarodowej wysyłki na ok-living.pl.
Na kolejnych stronach naszego sklepu znajdziecie Państwo możliwość zamawiania do i z zagranicy.
ok-living.co.uk
ok-living.it
ok-living.fr
ok-living.de
ok-living.nl
ok-living.be
ok-living.be/fr
ok-living.dk
ok-living.cz




Formy płatności

Prosimy o przelanie pełnej kwoty faktury na poniższe konto, podając numer zamówienia:
Oskar Kinderland GmbH & Co. KG
IBAN: DE67 1207 0000 0378 3800 01
BIC/SWIFT: DEUTDEBB160
Prosimy o przelanie kwoty z faktury za zakup w formie płatności na konto na poniższy rachunek, podając w celu wykorzystania numer: 

Właściciel: Oskar-Kinderland GmbH u. Co. KG
IBAN: DE31590100363729474574
BIC: PBNKDEFFXXX
Kto: 3729474574
BLZ: 59010036
 

Metoda płatności "zakup na konto" jest dostępna dopiero po pierwszym skutecznie opłaconym zamówieniu w sklepie OK-LIVING. Należy pamiętać, że metoda płatności "zakup na konto" jest możliwa od kwoty 25 € do maksymalnie 1000 €.
Jeśli zdecydujesz się na płatność przelewem, prosimy o skorzystanie z podanych tutaj danych bankowych, o których zostaniesz również poinformowany e-mailem po otrzymaniu zamówienia, oraz o dokonanie płatności w ciągu 14 dni.
Prosimy o zrozumienie, że możemy zarezerwować zamówiony przez Państwa towar tylko na ten 2-tygodniowy okres. Jeśli w tym czasie nie otrzymamy płatności na nasze konto, anulujemy Twoje zamówienie.
U nas są następujące możliwości płatności:
- Przedpłata przelewem bankowym
- Płatność kartą kredytową (Visa / MasterCard / karty debetowe co-branded)
- Płatność przy umowach dodatkowych (przez PayPal)
- Płatność online (SOFORT, giropay, eps, iDeal, przedpłata)
- Płatność za pomocą faktury (Faktura Unzera)

Cofnięcie / anulowanie / skarga / spłata

Po potwierdzeniu zwrotu towaru w naszym systemie, niezwłocznie zajmiemy się zwrotem pieniędzy.
W tym celu prosimy o kontakt z nami.
Po zrealizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian.
W tym celu prosimy o kontakt z nami. Chętnie wyślemy Ci wtedy formularz zwrotu.
Możesz anulować swoje zamówienie bez podawania przyczyny. Prosimy o kierowanie rezygnacji do nas z podaniem numeru zamówienia! 
Masz prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu jednego miesiąca bez podania przyczyny.

Pytania dotyczące produktów

Wraz z dostawą produktu zawsze otrzymują Państwo również instrukcję montażu.
Czasami artykuł składa się z kilku pakietów lub oddzielnego pakietu śrub, więc instrukcję montażu znajdziesz w jednym z nich.
Dokładny zakres dostawy znajduje się w opisie danego artykułu. Zwykle dostarczamy materiały montażowe do złożenia produktu, jeśli nie jest to wymienione, nie jest to dostępne.
Fakturę otrzymają Państwo bezpośrednio od firmy UNZER po wysłaniu towaru.
Większość naszych produktów jest produkowana w Europie. Wszystkie meble naszej marki "Vicco" są wykonywane na zamówienie w różnych fabrykach w Europie Wschodniej.
Tutaj jesteśmy w codziennym kontakcie z naszymi producentami w sprawie ulepszeń, życzeń klientów i nowych rozwiązań.
W tym celu prosimy o kontakt z nami.
Nie. W sklepie OK-Living nie ustaliliśmy minimalnej wartości zamówienia. Czekamy na Twój zakup, duży czy mały!
Zasadniczo kupujący ma prawo do roszczeń gwarancyjnych przez dwa lata od daty przekazania.
Na każdej stronie z informacjami o produkcie można bezpośrednio sprawdzić, czy dany produkt jest aktualnie dostępny w magazynie.
W przypadku wszystkich ponownie dostępnych produktów, które nie są dostępne w magazynie, podajemy czas realizacji.
lub
W związku z ciągłym poszerzaniem i optymalizacją asortymentu może się zdarzyć, że Państwa produkt nie będzie już dostępny. Produkty, które są ponownie dostępne otrzymują czas przetwarzania, abyś mógł zobaczyć online w każdej chwili, kiedy będą one ponownie dostępne. Jeśli nie znajdziecie Państwo u nas danego artykułu, to niestety nie jest on już częścią asortymentu.
Nasze artykuły mają już tak niskie ceny, że dodatkowy rabat nie jest już możliwy.
W tym celu prosimy o kontakt z nami.

Moje konto klienta

W zakładce Moje adresy na koncie klienta możesz dodać lub zmienić adres dostawy i adres do faktury.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je po prostu zresetować po zalogowaniu. Kliknij tam na "Zapomniałeś hasła?
Wyloguj się przytrzymując wskaźnik myszy nad "Moje konto". Pojawia się okno, w którym należy kliknąć na "Wyloguj".
W zakładce "Twoje dane" na koncie klienta możesz zmienić swoje imię i nazwisko, adres e-mail, hasło lub pozdrowienie.

Newsletter 

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera OK-LIVING, możesz to zrobić w każdym newsletterze poprzez link "Anuluj subskrypcję" lub poprzez ustawienia newslettera na swoim koncie. Wypisałeś się z newslettera i nadal otrzymujesz od nas e-maile? Następnie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres service@ok-living.pl
Jeśli chcą Państwo usunąć swoje konto klienta, prosimy o przesłanie prośby poprzez formularz kontaktowy.
Tutaj możesz zapisać się do newslettera OK-LIVING.